Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Programlarımızda yaptığımız seyreltmeleri değişik sınıf düzeylerinde defalarca tekrarlanan, çocuklarımızın pedagojik düzeylerine uygun olmayan ve asgari müşterekler üzerinden gerçekleştirerek seyreltme sürecini inşa ettik.”
Bakanımız Yusuf Tekin: “Millî Eğitim Bakanlığında attığımız her adımın beraberinde getireceği olumsuz durumları öngörerek hareket etmek durumundayız. Dolayısıyla müfredat çalışmalarımızı hesaplayarak, düşünerek planladık."
Bakanımız Yusuf Tekin: “Eğitim felsefemiz; öğrencilerimizi bilgiye erişmekten ziyade, onlara beceri kazandırarak bilgiyi analiz edebilecek hâle getirmektir. Önümüzdeki yüzyılı, Türkiye Yüzyılı'na dönüştürmek için çocuklarımızdan hayal kurabilmelerini arzu ediyoruz.”
Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin: “Zorunlu eğitim içerisinde aynı konuyu üç dört defa tekrarlamanın ve çocuklarımızın akademik anlamda zorlanabilecekleri bilgileri çocuklarımızla paylaşmanın bir anlamı yok. Seyreltmede bütün bunları göz önünde bulundurduk."
Bakanımız Yusuf Tekin: “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, bütüncül eğitim yaklaşımını merkeze alan, beceri odaklı ve sadeleştirilmiş içeriklerle öğrencilerimizin ilgili konuyu derinlemesine öğrenme imkânı tanıyan yeni yaklaşımları bünyesinde barındırıyor.”
Mrt
Bir milletin büyüklüğü ve ahlaki gelişimi, hayvanlara olan davranış biçimi ile değerlendirilir.
Mrt
“Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın” diyen Vatan Şairimiz Mehmet Akif Ersoy’un sözlerindeki manayı her daim hatırlamayı ve hatırlatmayı borç biliriz.
İstiklal Marşınızın özü milli birlik, beraberlik, kardeşlik ve manevi değerlerimizdir. Biz de birlik ve beraberliğimizi duyurmak için İstiklal Marşımızın anlam ve önemini adımlarında bilgeliği taşıyan Öğretmenlerimiz ve yetiştirdiğimiz öğrencilerimizle dile getirdik.
İstiklal Marşımızın kabulünün 103. Yıl Dönümünde Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını, Vatan Şairi Mehmet Akif Ersoy’u ve Aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz.
- Kitapsız büyüyen çocuk, susuz yetişen fidana benzer.
Valiliğimiz himayelerinde, İl Müdürlüğümüz koordinatörlüğünde yürütülen #HedefProjesi kapsamında #okuyannesil etkinliğinde 28 Şubat çarşamba günü 4. Ders saatinde hep birlikte kitap okuduk.
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Yükselen DURSUN ve Öğretmenlerimiz Arasında Akademik Başarıyı artırmaya yönelik toplantı yapıldı
Valiliğimiz himayelerinde, İl Müdürlüğümüz koordinatörlüğünde yürütülen Hedef Projesi kapsamında 20 Şubat Salı Günü 3. Ders saatinde hep birlikte Kitap okuduk.
- Kitapsız büyüyen çocuk, susuz yetişen fidana benzer.
Valiliğimiz himayelerinde, İl Müdürlüğümüz koordinatörlüğünde yürütülen #HedefProjesi kapsamında #okuyannesil etkinliğinde 21 Aralık Perşembe günü 2.ders saatinde hep birlikte kitap okuduk.